מכירת סוף השנה החלה: עד 50% הנחה!

שאלות ותשובות

התכשיטים שלנו

מאיזה חומרים עשויים התכשיטים?
כל התכשיטים באתר עשויים מכסף סטרלינג 925, כלומר מכילים כסף טהור בשיעור של 92.5% ממשקלם. תכשיטי כסף סטרלינג 925 הינם הסטנדרט העולמי הגבוה ביותר לתכשיטי כסף.

האם יש אחריות על התכשיט?
בוודאי! אנו מעניקים שנה אחריות לכלל התכשיטים באתר מרגע ביצוע ההזמנה.
האחריות הינה על תכשיט שהשחיר ו\או אבני זרקון שנפלו. האחריות לא חלה במקרים של תכשיט שנקרע או נשבר.

איך לשמור על התכשיט באופן הנכון?
לפני שינה, פעילות גופנית מאומצת, רחצה בבריכה או בים מומלץ ורצוי להסיר את התכשיט. מי ים מלוחים, כלור אשר נמצא בבריכות השחייה וכן זיעה מרובה אינם ידידותיים לתכשיטי כסף ואף גורמים להשחרתם. במידה והתכשיט נחשף לחומרים מהסוג הזה מומלץ לשטוף אותו במים ולייבש עם מטלית עדינה.

אני לא יודעת איזו מידת טבעת להזמין, מה עושים?
מומלץ להיעזר במדריך המידות שלנו על מנת לקבוע את המידה הטובה ביותר עבורך. אך אל דאגה - במידה והמידה לא תתאים, אנחנו נחליף עבורך את המידה ללא כל עלות נוספת, במהירות ובקלות.

 

משלוחים

כמה עולה משלוח?

1. דואר רשום - חינם.

2. שליח עד הבית:

  • חינם בקנייה מעל 299 ש"ח.
  • בקנייה מתחת ל 299 ש"ח - בעלות של 29 ש"ח.

3. איסוף עצמי - חינם בתיאום מראש.

 

הזמנה באתר

עוד לא הזמנתי בחיי באתר אינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בשמחה רבה. שירות הלקוחות שלנו זמין במספר 077-7781230.

אין לי חשבון באתר – האם עליי לפתוח חשבון כדי לבצע הזמנה?
ניתן לבצע הזמנה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החבילה והחשבונית. כמובן שניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

האם האתר מאובטח?
בהחלט. באתר שלנו מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאתם יכולים לגלוש ולהזמין בביטחון מלא וללא חשש.

האם ניתן לראות או למדוד את התכשיטים?
כן, ניתן להגיע בימים א'-ה' בין השעות 11:00 - 16:00 לרח' בן יהודה 6 ת"א לראות ולמדוד את התכשיטים(בתיאום מראש).

 

החלפות והחזרות

רכשתי פריט שלא מתאים לי. האם אפשר להחליף או להחזיר?
אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה ללא כל עלות. כל שיש לעשות הוא להשתמש במדבקת התגוביינא שקיבלת מאיתנו בחבילה, ולהדביק אותה על גבי החבילה עם הפריט שברצונך להחזיר – דמי המשלוח עלינו. לאחר שתישלח אלינו החבילה ומיד ברגע שהיא תגיע אלינו  ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. נוכל להחליף את המידה או הצבע של הפריט. אם תהיי מעוניינת בפריט אחר, תקבלי קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצי בכך, תוכלי לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?
כן. בהחזרת פריט שנקנה בהנחה באמצעות קופון, שווי ההחזר הכספי או הקרדיט באתר, יהיה שווה לסכום ששולם לאחר הנחה.

יש לי עוד שאלה שלא כתובה פה!
מצוין! שירות לקוחות נוח ואישי הוא בעדיפות הראשונה שלנו, ואנחנו נעשה הכל כדי שאת תהיי מרוצה. אנחנו זמינים לכל בקשה בטלפון 077-778130, באימייל hello@myring.co.il ובצ'אט באתר. נשמח תמיד לעזור!